Школски одбор
Орган управљања Школе
Дужности школског одбора:
-доноси статут, правила понашања у установи и друге опште акте и даје сагласност на акт о организацији и систематизацији послова;
-доноси предшколски, школски, односно васпитни програм (у даљем тексту: програм образовања и васпитања), развојни план, годишњи план рада, усваја извештаје о њиховом остваривању, вредновању и самовредновању;
-утврђује предлог финансијског плана за припрему буџета Републике Србије;
-доноси финансијски план установе, у складу са законом;
-усваја извештај о пословању, годишњи обрачун и извештај о извођењу екскурзија, односно наставе у природи;
-расписује конкурс и бира директора;
-разматра поштовање општих принципа, остваривање циљева образовања васпитања и стандарда постигнућа и предузима мере за побољшање услова рада и остваривање образовно-васпитног рада;
-доноси план стручног усавршавања запослених и усваја извештај о његовом остваривању;
-одлучује по жалби, односно приговору на решење директора;
-обавља и друге послове у складу са законом, актом о оснивању и статутом.
Чланови Школског одбора Земунске гимназије:
у припреми
Мандат Школског одбора траје 4 године, почев од од 23.07.2018. године.
Последње актуелности
2022-2023
27.09.2023.
РАСПОРЕД ПИСАНИХ ПРОВЕРА
15.09.2023.
РАСПОРЕД ЧАСОВА ЗА 2023-2024. И ПРАВИЛНИЦИ
31.08.2023.
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА УЧЕНИКЕ И РОДИТЕЉЕ
31.08.2023.
ОБАВЕШТЕЊЕ
24.08.2023.
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА УЧЕНИКЕ И РОДИТЕЉЕ
Занимљива чињеница
„Никада нисам осећао такав спокој као после ове посете Земунској гимназији .“ (Давид Албахари, 13.11.2003.)
© Земунска гимназија - Сва права задржана. Израда сајта: КИО д.о.о.