15.12.2010.
ЈЕЗИК НАШ НАСУШНИ 2010/2011.
,,Језик наш насушни'' наслов је језичког истраживања. Реч ,,насушни'' успоставља везу са нашим духовним наслеђем преко црквенословенског језика у облику молитве. Иако застарела реч, архаизам, у савременом српском језику њен смисао наставља да живи у речима ,,преко потребан, неопходан, нужан; неизбежан, неминован'' [Речник српскохрватскога књижевног језика, Матица српска • Матица хрватска, књига III, К – О, стр. 635, Нови Сад • Загреб, 1969, фототипско издање 1982].
Овим језичким истраживањем приказују се грешке из писмених задатака ученика наше школе, I-6, III-5, III-6, III-7 и III-8. Циљеви истраживања су откривање врсте грешака у писменом изражавању и праћење њихове учесталости током наставе српског језика и књижевности.
Рад ће се одвијати у 2 фазе: у првој се издвајају грешке по врстама (правопис, граматика, стил) из свих писмених задатака на нивоу одељења, а у другој се анализују учесталост, раст или опадање броја и врсте грешака. У овој школској години рад се завршава у јулу 2011. године.
Грешке (правопис, граматика, стил):
Први школски писмени задатак
-Грешке I-6
-Грешке III-5
-Грешке III-6
-Грешке III-7
-Грешке III-8
Други школски писмени задатак
-Грешке I-6
-Грешке III-5
-Грешке III-6
-Грешке III-7
-Грешке III-8
Милана Сувачаров, проф.
Последње актуелности
2010-2011
15.06.2011.
УСПЕСИ 2010-2011
08.04.2011.
ПРЕДСТАВА КУЋИ!
05.03.2011.
ГОШЋА ЈЕЛЕНА БОГАВАЦ
19.02.2011.
ГОСТ TONY PEREZ
02.02.2011.
ПУТЕВИМА ЋИРИЛИЦЕ И ДОСИТЕЈА
Занимљива чињеница
Професор Коста Карамата (1862-1920.) службовао је у Земунској гимназији и родоначелник је земунских математичара које је одгајила наша школа.
© Земунска гимназија - Сва права задржана. Израда сајта: КИО д.о.о.