15.12.2010.

PRETRAGA
Поделите ову страну:

ЈЕЗИК НАШ НАСУШНИ 2010/2011.

,,Језик наш насушни'' наслов је језичког истраживања. Реч ,,насушни'' успоставља везу са нашим духовним наслеђем преко црквенословенског језика у облику молитве. Иако застарела реч, архаизам, у савременом српском језику њен смисао наставља да живи у речима ,,преко потребан, неопходан, нужан; неизбежан, неминован'' [Речник српскохрватскога књижевног језика, Матица српска • Матица хрватска, књига III, К – О, стр. 635, Нови Сад • Загреб, 1969, фототипско издање 1982].

Овим језичким истраживањем приказују се грешке из писмених задатака ученика наше школе, I-6, III-5, III-6, III-7 и III-8. Циљеви истраживања су откривање врсте грешака у писменом изражавању и праћење њихове учесталости током наставе српског језика и књижевности.

Рад ће се одвијати у 2 фазе: у првој се издвајају грешке по врстама (правопис, граматика, стил) из свих писмених задатака на нивоу одељења, а у другој се анализују учесталост, раст или опадање броја и врсте грешака. У овој школској години рад се завршава у јулу 2011. године.

Грешке (правопис, граматика, стил):

Први школски писмени задатак
-Грешке I-6
-Грешке III-5
-Грешке III-6
-Грешке III-7
-Грешке III-8

Други школски писмени задатак
-Грешке I-6
-Грешке III-5
-Грешке III-6
-Грешке III-7
-Грешке III-8

Милана Сувачаров, проф.

Упис

Erasmus+

Упис

Занимљива чињеница

Записано је да су, у век и по дугом животу, у школи стасавали и даље име школе проносили: математичари - Лаза Тадић, Јован Карамата, Војислав Авакумовић, Златко Мамузић,Станимир Фемпл и други...

© Земунска гимназија - Сва права задржана. Израда сајта: КИО д.о.о.